اخبار روزفناوری

به‌روزرسانی No Man’s Sky Aquarius سرانجام ماهیگیری را اضافه کرد

به‌روزرسانی No Man’s Sky Aquarius سرانجام ماهیگیری را اضافه کرد

امروز، Hello Games یک به‌روزرسانی جدید No Man’s Sky را با عنوان دلو. همانطور که به راحتی می توانید حدس بزنید، در اطراف آب متمرکز شده است و به طور خاص، ماهیگیری را که مدت ها درخواست می شد به بازی اضافه می کند. شان موری در یک بیانیه مطبوعاتی گفت که طرفداران واقعاً عاشق فناوری جدید آب اضافه شده در به روز رسانی Worlds Part I چند هفته پیش، الهام بخش استودیو برای افزودن ماهیگیری بعدی.

بازیکنان اکنون می‌توانند جهان را کاوش کنند تا نقطه ایده‌آل خود را روی آب پیدا کنند که با ماهی‌ها می‌پرد، تنها نشسته و با افکار خود استراحت می‌کند، یا با مسافرانی که به چشم‌اندازهای بیگانه نگاه می‌کنند و منتظر گاز گرفتن هستند. دارای مجموعه وسیعی از ماهی‌ها، از میناهای معمولی گرفته تا صیدهای بیگانه وحشی، که هر کدام دارای زیستگاه و شرایط ماهیگیری خاص خود هستند. خط خود را طعمه بزنید تا کمیاب ترین ماهی ها را فریب دهید یا در اعماق بطری پیام های پنهان را جستجو کنید. غنائم برای به دست آوردن، سیاهههای مربوط به ماهیگیری برای تکمیل، و تجهیزات ماهیگیری جدید برای باز کردن وجود دارد. حتی یک اکتشاف ماهیگیری منحصر به فرد وجود دارد که بازیکنان No Man’s Sky را به تلاش برای بزرگترین صید روز می فرستد.

برخی از تجهیزات جدید معرفی شده در آپدیت Aquarius به بازیکنان این امکان را می دهد که به راحتی از پلت فرم ماهیگیری شخصی خود در اعماق آب ماهیگیری کنند. از گلدان های ماهیگیری جدید نیز می توان برای طعمه و به دام انداختن صیدهای کمیاب استفاده کرد. با ترکیب دستور العمل های جدید که منتظر کشف شدن هستند، غذای روز را بپزید.

< /p>

d8a8d987d8b1d988d8b2d8b1d8b3d8a7d986db8c no mans sky aquarius d8b3d8b1d8a7d986d8acd8a7d985 d985d8a7d987db8cdaafdb8cd8b1db8c d8b1 66d85f2a452e6

موری همچنین گفت که به‌روزرسانی قبلی Worlds Part I منجر به بزرگترین تعداد بازیکنان No Man’s Sky در بیش از پنج سال شد. به این ترتیب، Hello Games هنوز برنامه های زیادی برای بهبود بیشتر بازی دارد، حتی اکنون که بیش از هشت سال از عمر آن می گذرد (در آگوست 106 با جنجال های زیادی راه اندازی شد)، و حتی با وجود توسعه در حال انجام بازی فانتزی. Light No Fire (که هنوز تاریخ انتشار ندارد).

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا